uit să zic la-mulți-ani-uri, încep conversații pe care le abandonez prematur, mă entuziasmez sincer și să sting pe la sfert.

invidiile mici și cuvintele ușor stâmbe sapă în mine și lasă fisuri. am o încleștare a fălcilor constantă, combinată-ntr-un vag miserupism.

evit ori amân cam orice seamănă vag cu o formă trăire. de la niște ochelari cu care să văd oamenii pe stradă, la plimbări de dragul pașilor și socializat de dragul oamenilor. vorbesc planuri pe jumate întru neconcretizare.

m-am suspendat și mi-am dat termen. trăiesc antiprimăvara și mi-o simt în cele două grade de la șase ale dimineții.

mi-e drag și-mi lipsești din gene, de pe palme, de pe umărul drept.

mi-s mută și ne-aștept.

Leave a Reply

