dacă ies din apele ăstea tulburi și mâloase, ies bine merci. și mă afund în butoiul meu plin cu nepăsare. extreme. mi s-a luat de pendularea asta, așa că zic ca măcar o dată să fac altfel. iese tot cum… iese. mai dăm un cap.

aș scrie că mi-e scârbă. și că mi-e drag. și că mi-e cumva. oricum. ajung la capătul sacului și nu găsesc nici urmă de simțământ. agitația nu creează un ceva din nimic. dăm din umeri. nu ete.

până una-altă privesc ca-n oglindă. oftez a been there, done that și încă mai rău. toleranță și bătut pe umăr. urechi a ascultare.

fac permutări de măști și mă supăr când aud că aș avea (doar) două fețe. subestimare. mai contează și din ce unghi privești, dar asta-i greu de digerat. cui să desenez?

e de dus pe câmpii când și joaca devine monotonă. să nu devină. mantră.

One thought on “tous les mêmes

  1. doar doua fețe…uneori avem și mai multe….adevărul este ca avem impresia ca alții(nu noi) au mai mult de doua fețe….mi a plăcut “zicerea” ta….mult spor si inspiratie cu carul

Leave a Reply

