* mai la vale, textul conține ceva limbaj licențios *

unele romane n-ar trebui în veci a fi ecranizare. schițe de copil de clasă primară. esență ioc, emoție ioc. o înșiruire de scene în care tai cu toporul și-apoi lipești cu scotch.

sia își cere scuze public pentru clip. de ce, fată dragă, îți ceri scuze? desigur, din motive de tălâmbi care văd acolo ceva pedofilie. o fi shia bărbat în chiloți și fata are numai vreo 12 ani, dar eu nu văd nimic nici măcar vag erotic ce fac ei acolo. ce dracu’, chiar există oameni spălați pe creier numai cu sex, puli, pizde și buci, încât nu mai fac nicio diferență între un act artistic care spune cu totul și cu totul altceva decât ce vedeți voi, cretinilor, și un act sexual!

na, că m-am umplut de acte. și de spume.

ce să mai pomenesc că unii îndrăznesc să spună despre victimele din paris că și-au căutat-o. un fel de, băi pulică, mie dacă nu-mi place fața ta sau ce spui și te plimbi nestingherit pe stradă și te văd, mă instigi! și-așa că îndrăzneala asta te a te plimba nestingherit mă justifică atunci când te urmăresc eventual până acasă și-ți dau cu ciocanul în cap până îți fac creierii pastă.

Leave a Reply

