asociez cafelele de dimineața cu oameni pe care i-am iubit cu o viață sau o seară înainte. când mi-e dor, reeditez cafeaua cu lapte neîndulcită, iar când mi-s amară, apare omul potrivit care-mi oferă cafea cu miere.

încerc să nu mai uit de mine, să nu mă mai uit în dorințele sau planurile altcuiva. fug mâncând pământul la simpla senzație de a fi absorbită în gândurile cuiva. zâmbesc la gândul de joc frumos, în care ne căutăm numai ca să ne pierdem.

exersez. să-mi dau voie să fac ce vreau, când vreau, renunțând în a cântări totul în corect și incorect, bine și rău. mai învăț să spun nu și nu vreau, fără să caut o motivație sau explicație care să pară mai ușor digerabilă.

Leave a Reply

