“semnele ălea nu vor să zică nimic.”

aș vrea să spun că experiența ultimului an sau a ultimilor ani m-a învățat ceva. că am devenit mai înțeleaptă, mai luminată, că am înțeles ceva din toate întâmplările și că m-am transformat într-un om mai bun sau cel puțin mai conștient de-o direcție sau sens.

din păcate, nu pot spune nimic care să reflecte un vag aspect pozitiv. îmi dă cu minus, pe toate aspectele. sunt în cotradicție cu mine și cu cine credeam că sunt sau aș putea fi. cea-mai-bună-versiune-a-mea nu o mai văd ca fiind realizabilă, ci mai mult o utopie.

nu mai sunt întreagă și conștientizez că trebuie să exist astfel.

One thought on “metal and dust

Leave a Reply

