o oră jumate de clubbed to death și paișpe mailuri trimise. mai beau o gură din cafeaua asta rece. câteva mici incidente mă fac să-mi pun la îndoială apartenența la realitate. mi se pare de-o nesimțire ieșită din comun să acuzi, când te faci vinovat de-aceleași bube-n cap. asta, ori n-ai nici cea mai vagă idee cine te privește din oglindă.

repetiția nu-i muma învățăturii. îi muma nervilor flexați și-a erodării. zici, zici și le repeți până mi se face pârtie pe circumvoluțiuni și tot ce-mi vei spune mai apoi va aluneca alene, fără să lase o urmă.

așa cum vara mi-e așteptare, toamna-mi vine cu uitare. țin aproape de-un carnețel și-un pix în care să-mi notez încă neuitatele. simt nevoie acută de mișcare. fiecare bucată de lut urlă a mișcare și-a aer. căști și-o direcție.

Leave a Reply

