confund liniștea cu amorțeala. și invers. n-am stare să înțeleg. n-am stare de aici și acum. inevitabil mă blochez într-un punct în care mă rup de realitate. mă joc de-a ghicitul. încerc să mă pregătesc pentru diverse scenarii. mai ales pentru ălea proaste. nu văd nimic mai departe de o lungă așteptare.

îmi amintesc că urăsc surprizele. și uneori oamenii și imprevizibilul. îmi doresc, însă, ca cineva sau ceva să mă surprindă cu adevărat. o reacție dansândă în pași noi. pe care să mi-o descopăr într-o emoție nouă. un nou ritm, o nouă bătaie. un amestec de reacții chimice sau fizice neîncercat în 25 de ani.

cadou de sfert de veac.

m-aș pune la borcan, cu gândul c-aș face de-o murătură perfectă.

2 thoughts on “formidable

Leave a Reply

