in a bar

mă simt prinsă între tine și nimic.

și încep să vă confund, iar cu cât mă simt mai confuză, cu atât mai viu retrăiesc toate trăitele, netrăitele și închipuitele. a fost delir. piesă fără scenariu jucată de nebuni. doi nebuni prinși de-un elastic.

încă simt ultimul sărut pe buze. și încă îmi simt lacrimile gata-gata să curgă șiroaie. și încă mă sufocă nenorocitul ăla de nod din gât.

și încă aștept să treacă. ziceai că o să treacă.

toate trenurile n-au făcut decât să mă ducă departe de tine.

One thought on “in a bar

Leave a Reply

