killing all the flies

pe lângă panica ce mi se instaleaza în oase când las ceva pe ultima sută de metri, am impresia mai mereu că am la dispoziție tot timpul din lume. sunt prea cheltuitoare cu timpul meu, pe care-l las să treacă, să se ducă, cu sentimentul clar că în urma lui rămâne – nu știu prin ce magie – și mai mult timp.

în virtutea asta, după șase luni de cluj cunosc bine un cinema, mai cunosc cât de cât vreo trei cârciumi, dar de una singură cred că aș ști să ajung doar într-una, nu am reținut niciun nume de strada, decât strada a cărei plăcuța am fotografiat-o pentru tine, cunosc un deal cu cai, o potecă între două biserici, un drum ce trece pe lângă gară, vag îmi amintesc interiorul unei cofetării, și ca și cum s-ar fi întâmplat ieri, un mesaj cu “dor”, ce-a reușit să mă picteze în roziu până-n vârf de urechi. cumva, ceva s-a sfărmat în mine, și jumate de cluj e numai despre tine. acolo m-ai descoperit într-o dimineață urâtă, în casa aia m-ai făcut să dansez și tot atunci să-mi fie prima dată dor de tine. acolo m-am simțit vinovată și undeva la un etaj am băut primul pahar de vin împreună, printre zeci de aparate foto.

aveam impresia că o să am tot timpul din lume, pentru mine, pentru noi.

Leave a Reply

