stratosphere serenade

conform feisbuc, toată lumea s-a căsătorit în finalul ăsta de august. mă amețesc pozele cu rochițe de cele mai multe ori drăgălașe și pieptănături, fără prea multe excepții, absolut oribile. nu mai spun de opera de artă numită make-up, care trebuie musai să fie în 7 culori, din care 3 super electrizante și ochiu’ alungit nefiresc cu niște gene în smocuri nu știu de care. înțeleg, că-i ocaziune specială, că *adaugă aici ce motiv vrei tu*, dară de ce tre’ să arăți musai ca un clovn incomod pe picioroange? motivele sunt enumerate mai sus, plus bonusul de minim 12 cm la înălțime, în condițiile în care tu o arzi lejer în teneși și bocanci în restul anului. arăți feminină doară dacă stai pe loc. dacă ai făcut un pas o să se activeze instant mersul de donald, rățoi pe tarla. și tu nu vrei asta, deci ai și tu o măsură. cu această ocazie o să-mi manifest admirația profundă pentru femeile care știu să meargă pe tocuri cu grație și care dau impresia că e un lucru ușor de făcut.

alt fenomen fesbucian – lepșele – top 10 cărți care ți-au influențat viața – în general am citit liste frumoase, cu cărți frumoase, haioase. câte unul care o arde mai filosof o să trântească colușa un greu al literaturii și probabil, da, i-a influențat viața și nervii, încercând să priceapă toată înșiruirea aia de cuvinte. fiecare cu lista lui, pân’ la urmă. ce m-a făcut să casc ochii rău a fost un comentariu făcut de o duduie, la lista cuiva, cum că “se putea și mai bine”, mi s-a părut de-o nesimțire și prostie cruntă. și ca să defilez și io cu propria mea intoleranță, am stâmbat din nas când am dat într-o listă de marele gatsby. n-am întrebat în ce mod a fost atât de atinsă respectiva persoană, că nu mi-era vreo cunoștință, dar nici nu cred că mă interesează prea tare. o fi daisy prima pițipoancă surprinsă în literatură, dar să o lăsăm acolo, undeva uitată pe un raft.

aceaași leapșă – varianta haioasă rău e top 10 cărți începute și neterminate – și acolo lumea e sinceră în exemplificări, fiecare carte cu povestea și povestea cu umorul ei.

de găleți turnate în cap n-am să pomenesc, că subiectul e deja cam expirat.

aaah! găleata mea turnată în cap e că după lungi căutări de cado perfect, într-un final l-am găsit. mic, de purtat, spune cea mai poveste dintre povești și vine în cel mai drăguț ambalaj. și cel mai probabil o să devină cel mai cado pentru mine, din motive pe care nu le înțeleg, dar nici nu-mi mai bat capul. dar nu-i bai, c-ar fi cazul să mă mai bag și eu, pe mine, în seamă.

Leave a Reply

