wanting, needing, waiting

caut pe gugăl următoarea combinaţie de cuvinte – uşor retardată, recunosc – film SF tipă cu păr albastru. nu ştiu ce m-o pălit cu filmul ăsta, poate că am ştiut cândva cum se numeşte şi nu m-a dus mintea să-l notez pe undeva, să-l pot viziona în tihnă, aşa, într-o noapte ca asta, când m-o pălit pe mine cheful să-l văd. fix pe ăla, filmul cu tipa cu păr albastru. şi nu, nu e la vie d’adèle. mno, mă mai scarpin încă o dată în creştetul capului, dar nu vine niciun alt indiciu.

mă mut pe site-ul editurii nemira şi-mi dansează ochii în orbite până-mi aduc aminte că mi-am promis să citesc mai întâi ce a rămas necitit pe acasă şi-apoi să m-apuc de cumpărat altele. aştept ceva răcoare, ploaie şi stare de cuibăreală, să-mi meargă şi mie cărţile mai bine.

m-o pălit un dor tâmpit, vestitor de finaluri nedorite.

6 thoughts on “wanting, needing, waiting

  1. Zice-se ca dupa dor trebuie sa te duci, chiar daca-i tampit si vestitor de rele. C-altfel se tine el dupa tine, ti se catara-n spate, isi cheama prieteni si-si innoada degetele-n parul tau si se face din ce in ce mai rau. Zice-se.

Leave a Reply

