los peces

hihi! te-am prins! notez repede aici, nu cumva să-mi fugi pe undeva. gata, mi-eşti scrijelită pe piele şi prinsă-n colivia asta. sîc! până-n august mi-eşti prizonieră. promit să-ţi ofer odihnă cât să-mi rămâi vie şi verde, hrană cât să nu leşinăm şi să nu ne cadă bolovani în stomăcele. o să te mai scot la aer, din când în când şi sigur o te duc în grădina aia senzorială. da, merem să vedem şi peştii şi ce mai vrei tu. mă gândesc să-ţi mai citesc câte ceva înainte să te culcare. asta dacă nu mă va prinde somnul înaintea ta. dacă vrei te scot să mai vezi şi tu oameni, să mai bei un cico şi să schimbi o vorbă. eii, sună binişor?

dacă nu te-am convins, îţi mai zic doar bucureşti, sibiu şi poate un cluj. hai, facem să se întâmple?

Leave a Reply

