love & pride

am spus eu că mi-am făcut playlist fain cu muzicile mele adunate în vreo patru ani? ălea câte le-am aruncat pe pereţi de feisbuc, că or mai fi şi multe alte care mi-au plăcut şi de care am uitat. dar nu asta-i important. şi nici observaţia mea următoare nu-i importantă, dar ce contează? în drăguţul meu playlist se întâmplă să se înghesuie şi ceva melodii de la apocalyptica, muzica sufletului meu. sau aşa credeam eu. pare-se că a fost valabilă treaba asta până mai ieri, că nu ştiu cum se face, dar azi am tot dat pe repede-nainte la următoarea melodie, după câte un minut ce părea a fi scârţâială pe creierii mei.

în rest, mă împac cu toate. şi-mi aduc aminte de locuri, de oameni, de ce făceam când. melodii pe care le ascociez cu. când dădeam cu mopul, la şapte dimineaţa, când îmi îngheţa mâna pe mouse pe-un scaun înalt de bar. veri pe terasa-n retro, iarnă între oglindă şi chiuvetă. cărţi devorate pe canapeaua din dreapta. sms-uri de crăciun, sms de an nou, sms la miez de noapte.

acuş mă simt de parcă m-am trezit dintr-un lung somn. ciclic. minim o trezire pe an. aş vrea să observ şi eu măcar o dată când adorm. şi-aş vrea să am treziri mai blânde. fără să se simtă de parcă-ar trece tancul peste mine.

de vreo săptămână nu-mi aduc aminte ce visez. de azi noapte doar frânturi. până şi cealaltă viaţa a mea a devenit neinteresantă, cum ar veni. mi-s tristă din cauza asta.

un calcul pentru măcar trei zile departe şi multe alte cele pare a fi destul de motivaţional pentru rupt coatele. să mă ţină. că voinţa ca voinţa, este din plin, dar spor am din părţi. dacă are cineva mai mult pe stoc, să-mi dea şi mie. cam o găleată, aşa, rogu-vă.

Leave a Reply

