forget what I said

cred că am nevoie de-o vacanţă, mai tare decât niciodată. promisiunea unei stări de relaxare, de zâmbet în ochi şi-n suflet. aş vrea să-o conturez mai bine, să-mi dea avânt ca să-mi duc toate sarcinile şi planurile la bun sfârşit. să se întâlnească toate, sfârşite, împlinite şi fericite, în acelaşi punct de vacanţă. să ştiu că preţ de câteva zile nu trebuie să mă gândesc la nimic, să n-am nicio grijă, să nu curgă mail-uri, să nu mă gândesc că-s în cursa contra-timp, să-mi simt umerii relaxaţi şi mintea limpede.

mă imaginez pe-o cărare de munte, în bocanci şi pantaloni trei sferturi, cu maiou decolorat şi umeri uşor rumeniţi. cu rucsac în spinare. să mă întreb dacă-l car eu pe el sau el pe mine. mă mai văd desculţă, cu degetele îngropate în nisip, cu margine de fustă udă şi sărată, cu păr coafat de vânt şi decolorat de soare. şi mi-amintesc de agenda plină, care urlă a urgent-urgent-urgent…

***

şi-mi vine mor şi să crăp că va cânta noora noor, pe la final de lună şi eu n-o s-o pot asculta.

Leave a Reply

