just wanna be yours

am obosit. am obosit. am obosit. îmi fug rândurile prin faţa ochilor.

ascult un refren, destul de nepotrivit cu starea de spirit, cu starea de fapt, cu orice. parcă-i din altă lume. just wanna be yours sună dulceag, ca un basm cu turtă dulce.

am citit subiectele care s-au dat elevilor de clasa a IV-a la limba română. cred că m-apuc de citit basme, am eu unele acasă care-mi plăceau. cerinţele, în schimb, mi s-au părut că testează atenţia şi logica, mai puţin cunoştinţele de limbă.

cică vin ploile torenţiale şi în mine şade un pitic care vrea undeva, oriunde, dar nicăieri cunoscut. măcar dacă mă simt stăină să fie cu sens.

şi ceva frumos.

Georgi Petrovarta lui Georgi Petrov

Leave a Reply

