true sorry

mi-e cea mai dragă vreme – între. între soare arzător şi nori grei de ploaie, între tunete îndepărtate şi-o adiere uşoară. mi l-am regăsit pe ibrahim la vreme de nevoie de boost de energie, ce m-a ţinut trei hopuri şi-apoi am căzut în melancolie de păreri de rău. ieri mi-am dat degetele pe răzătoare şi mi-am înmulţit numărul zgaibelor ce-mi şad mândre pe trup. mno, le mângâi şi le alint în straturi, asta când nu uit de ele. numa’ de-ar uita şi ele de mine.

de curiozitate de cine-am fost până mai azi, m-am luat la lecturat pe diagonală şi-am găsit poveşti cu cafele cu lapte şi ceaiuri aromate, mi-am regăsit oamenii dragi, supărările şi bucuriile. am râs teribil de modul în care reuşesc câteodată să-mi redau nimicurile vieţii. cred că-aş reuşi să exprim prezentul prin frânturi deja scrise. că suntem replici, trăim varianta unei variante a unei variante.

Leave a Reply

