until the morning

azi m-am mişcat în ritm de ardelean, de nici cafa n-am reuşit s-o gat pân’ la ora asta. încerc să-mi pun în ordine nişte idei, să-mi fac nişte socoteli, da’ parcă-mi scapă totul printre dejte. mi-e frig şi-aş mânca îngheţată. plănuiesc să mă împrietenesc cu agenda botezată fără pic de imaginaţie 2014. când e rost de şuturi, tre’ să găsim şi paşii ăia de duc înainte.

am şters un paragraf şi nici nu-mi mai vine a scrie altele. că-s idei care n-au legătură cu nimic, da’ parcă au legătură cu totul. îs aşa la voia întâmplării că n-au relevanţă nici împreună, nici separat. ori, pe cin’ să intereseze?

ps. m-a emoţionat neaşteptat de tare un tablou viu c-un nene cu barbă albă şi pălărie uzată, care venea din treaba lui, c-o coasă în spate pe fundal de verde crud.

şi vulpea. şi barza-n cuibul ei. şi-atâtea peisaje de-o frumuseţe sufocantă. şi-atunci simţi şi vezi că e ceva, cineva.

şi te simţi recunoscător că ai ochi şi-o inimă care bate.

2014

Leave a Reply

