resistance is futile

când mă loveşte nemulţumirea şi mi se instalează drăcuşorii, ăştia micii iau cu asalt tăte planurile. nu există loc în care să-mi arunc privirea fără a găsi ceva care să mă nemulţumească.

***

citesc un articol care anunţă un superconcert –  drăcuşorii mei încep să se foiască, să cârcotească. zic, hai, să nu îi bag în seamă. mă întorc la articol. văd că e semnat. mă bucur în sinea mea, că nu-i totuşi un articol din ăla semnat duios şi vag “redacţia”. 😀 dau un sărci, îl găsesc pe domnul autor. zic, mă, nu-i ceea ce aşteptam. eram pregătită să găsesc o faţă de waana be jurnalist de douj de ani care-şi scrie articolele având două surse de inspiraţie – tovarăşul gugăl şi biblia wikipedia. dar, iată, domnul nostru e om în toată firea şi pare să ştie cu ce se mânâncă ceea ce trebuie mâncat.

articolul ăla nu spune nimic nou faţă de ce se scria în urmă cu şapte (şi/sau doi) ani. ba chiar formularea este aceeaşi. cuvât-cu-cuvânt, în special povestioara aia cu rammstein, care pare a fi preferata tuturor.

***

marea problemă a omenirii de după 1 mai este vama veche. că e, că nu e aceeaşi. că beţivi, că drogaţi, că pişat. că băutură ieftină făcută poştă. că evadare din cotidian. lumea scrie şi mânâncă kilometri de rahat pe tema asta, în fiecare an. ba unii reuşesc să mânânce şi-o pâine de pe urma acestui non-subiect.

3 thoughts on “resistance is futile

Leave a Reply

