addicted to you

a apărut (încă) un filmuleţ care ne spune (sau vrea să tragă un semnal de alarmă!) cât de alienaţi devenim din cauza tehnologiei, că-n loc să mirosim o floare şi să căutăm comunicarea directă, cu privit în ochi şi bâlbâieli timide, dar simpatice, noi stăm frumuşel non-stop cu ochii şi creierii în calculatoare şi smârt-phoane. şi uite cum trece viaţa pe lângă noi, şi domişoara care ar fi putut să ne fie soaţă trece pe lângă noi, în vreme ce noi căutăm disperaţi o adresă cu gugăl maps, că ne-am rătăcit ca idioţii. l-am urmărit până la final, curioasă să aflu până-n ce pânze mere cu exagerarea. se duce tare de tot, sejur gratis între pânze virtuale. mă amuză faptul că a devenit viral şi mă amuză toţi cei care-l distribuie şi mai fac şi câte-un comentariu din ăla “off, uite cum a ajuns omenirea, ne robotizăm, off”, oftatul fiind, cum altfel, decât din taste, din spatele unui calculator. bre, pe mine să mă scutiţi. ipocriţilor.

şi-acum liber la aruncat cu roşii. dar să fie bio.

Leave a Reply

