mi-e aşa bine. şi aşa rău. îmi mulţumesc mie că-mi botez postările cu titluri de melodii pe care le ascult în timp ce scriu. 😆 aşa, când am chef de aduceri aminte şi surprinderi plăcute, mă caut şi le caut. culmea, uneori mă şi găsesc.

e vreme de plimbat prin cimitire şi de stat cu dosu-n iarbă. vreme de păr nearanjat şi unghii tăiate scurt. vreme de stat turceşte, de citit prin cârciumi şi râs de unul singur. vreme de stat cu spatele spre intrare, cu creierii în colţ de perete crăpat.

te mai întrebi de ce unii se agită, de ce te agiţi tu, de ce unii-s proşti sau neînţelegători, de ce alţii îs răutăcioşi, de ce? cea mai neplăcută întrebare ce-ţi răsună în urechi şi între ele.

când draci a trecut ziua asta?

Leave a Reply

