o melodie oarecare bătută-n perete virtual ţi se scurge-n urechi şi-n suflet în valuri de spini. fără conştientizare. fără amintiri. vine de undeva din tine şi abuzezi de replay până ce se rotunjesc spinii.

***

o zi ca o vacanţă e bine-venită oricând, indiferent că pică-n uichend sau în mijloc de săptămână.

***

vecinii care ţin teveul deschis cu sonorul la maxim în miez de noapte ar trebui torturaţi cu picătura chinezească. sau cel puţin adormiţi cu bâte.

***

proasta organizare doare şi-mi fute zenul. în categoria asta se (mai) înscrie începerea unui eveniment după ora anunţată, colanţii cu capete de cranii pictate parcă de o copilă de 3 ani pe o domişoară din staff, grupurile gălăgioase de adolescenţi, dar mai ales adolescente îmbrăcate după ultima modă a colţului de stradă, să-mi găsesc locurile deja ocupate, să aflu că deşi am plătit şi eram cu biletele în mână, cumva lor le-au venit biletele retur, să dureze mai mult de 30 de secunde până să-mi ocup locurile de drept, altă domnişoară din staff având impresia că a discuta cu voce tare o va face cumva mai importantă. din fericire zenul meu a fost restabilit imediat după ce dragul de manole a început a căra bagaje.

Leave a Reply

