joi (început de bucureşti)

între o răceală şi-un pms visez urât, adorm greu şi mă trezesc mult prea devreme. am redus cafeaua la o cană de mărimi normale, la care mă lungesc câte-o zi de muncă. spaţiul meu de lucru e invadat pe post-it-uri, ciorne, căni, pixuri şi agende. şi-un borcan de miere de salcâm.

în fiecare zi îmi doresc să citesc şi la final de zi îmi şoptesc că mâine… cele cinci cărţi începute încep a-şi manifesta nerăbdarea, iar alte câteva zeci se înghesuie la coadă. mi-e dor să mă pierd între file, într-un alt univers, în pielea unui personaj. dar la fel de dor îmi era să am atâtea lucruri de făcut încât să fie necesar să mi le notez, pentru a nu uita ceva.

îmi place ce fac şi să descopăr elemente noi, pe care să le asimilez. după ce lungi şiruri de caractere se transformă în valuri, îmi clătesc mintea în tăiat de legume. încă mă mir că această activitate, pe care o consideram pierdere de vreme şi pentru care nu credeam că voi avea răbdare, o găsesc relaxantă.

mă las surprinsă de oraşul ăsta şi îmi plănuiesc seri de concerte şi piese de teatru. intenţionez să-i privesc partea frumoasă, înainte să mă strivească urăţenia şi părerile deja formate ale altora. lansez invitaţii spre cafele oricui ar avea plăcerea.

4 thoughts on “joi (început de bucureşti)

Leave a Reply

