She was K

anunţ de minim interes: am deschis un nou blog, unde intenţionez să postez citate din cărţile pe care le citesc, muzici pe care le mai ascult, capturi pe care le găsesc interesante din filmele pe care le urmăresc. adică nimicuri de-ale mele, lucruri care să-mi rămână negru pe alb, pentru momentele în care voi avea minţile împrăştiate şi voi încerca să mă regăsesc printre lucrurile care mi-au plăcut cândva. nu renunţ la lanţul coliviilor. noul blog se găseşte la adresa asta şi pe facebook aici.

Leave a Reply

