do I wanna know?

ţin aproape de colţul în care lucrez crema de mâini şi balsamul de buze. şi două cani, minim. o cafea la care mă lungesc cât mă ţine… programul şi-o apă pentru care fac traseu s-o înmulţesc. zâmbesc când îmi dau seama că mă asortez cu florile din faţa mea şi mă gândesc că ne privim în oglindă. multe-n jur îs colorate şi-mi place să notez pe post-it-uri verzi cu pix violet. azi am scris nişte rânduri anoste şi violete pe un galben pal liniat în formă de poezie. ceva cu epave şi stări albe. în casă miroase a cafea. o ţin pe lola busola tot mai aproape.

Lola busola

Lola busola

Leave a Reply

