luni cu glugă

tre’ să fie luni, că se simte ca o zi de luni. am pierdut șirul ațipitului și-al trezitului. dau senzația că-s up și on non-stop. aproape m-am debarasat de cutremurul pe persoană fizică. încă behăi și-mi simt fiecare coastă, de parcă cineva m-a dezmembrat și-apoi m-a montat la loc, destul de stângaci, pe întuneric. cătinel ne facem bine. mi-a revenit în amintire o zi de vară, cu peste 30 grade și hanorac cu glugă la purtător. aș trata cu shift+delete toate amintirile urâte legate de boală. uneori cred că m-aș trata cu shift+delete și de oameni.

în altă ordine de idei. nu pot da like la vama. nu-mi place tudor chirilă. nu ascult nirvana. nu tresar și nici nu lăcrimez la kurt cobain. nu citesc paulo coelho și mi-e antipatic andrei ruse.

Leave a Reply

