cea mai mică frustrare a zilei – nymphomaniac și spectatorii

se vorbește despre nymphomaniac, ceea ce mă bucură, este un film despre care ar trebui să se vorbească și să ajungă la oameni. sau oamenii la el, nu contează, numai să se întâlnească. se spune că nu e film pentru toată lumea. ba eu cred că-i pentru toată lumea, să-l treacă fiecare prin sita din căpșorului lui și să rămână fiecare cu ce-i trebuie. mai citesc pe lângă recenzii mai bune sau mai proaste, articole întregi despre spectatorii care merg la nymphomaniac, pline de judecăți stâmbe și inutile, care s-ar potrivi poate pe un blog invizibil cu cinci vizitatori ratăciți, așa, ca al meu, decât în nuș ce ziar tetelectual.

5 thoughts on “cea mai mică frustrare a zilei – nymphomaniac și spectatorii

  1. cumva, ajuns-am aici și-mi plăcu ce citii, numa că la articolu ăsta zis-am să mă opresc oleacă.

    mi-au atras atenția cuvintele astea: “ba eu cred că-
    i pentru toată lumea, să-l treacă fiecare prin sita din căpșorului lui și să rămână fiecare cu ce-i trebuie”.

    nu-ş cum să zic, da eu nu rămas-am cu nimic.

      • hm… hai, poate numa cu certitudinea că l-am pierdut pe von Trier. în ultima vreme, vrea prea mult să șocheze și uită să mai spună povești.

        mai scrie lucruri despre care am o altă părere și n-o să ezit.

    • ce m-a supărat pe mine a fost numa’ finalul poveştii, dar asta e doar între mine şi poveste. că da, eu am văzut şi-am simţit povestea, nu m-am simţit nicidecum atacată de nevoia lui von Trier de senzaţional sau de a (mă) şoca. dacă asta a încercat, nu i-a ieşit (cu mine) şi asta mă bucură. curiozitatea mea ar vrea să ştie mai mult despre nemulţumirile tale legate de lipsa de poveste sau la adresa filmului.
      şi permite-mi totuşi să cred că nu suntem (aproape)siamezi în păreri. 😆 o să mai scriu, zic eu.

      • spuneam într-o cronică la volumul 1: “Problemele sunt, însă, la nivel narativ, unde dialogurile sunt previzibile, imaginația spectatorului nu este stimulată, iar personajele sunt doar niște obiecte reci”.

        dar știu că-s în minoritate. majorității i-a plăcut noul von Trier.

Leave a Reply

