leave the lights on

trăiesc într-o buclă și-o izolare voită. ce să zic? vremea mi-e complice. zăpada asta multă și albă a căzut pentru mine. să-mi fie scuză. draga de ea. nu știe că mi s-a luat să mă scuz. în parametri actuali, pot spune că mi-e bine. aproape bine, din știu-sigur-că-se-putea-să-fie-rău-rău. devorez lacom filme europene să-mi mai spăl scenariile americănești din creier, ălea 5 la număr, rulate excesiv, cu prea puține variațiuni. ducă-se. pentru moment. m-am îndrăgostit de-un film. mandariinid (2013). îl recomand cu drag, mai departe și sper ca oamenii să-l iubească așa cum îl iubesc și eu. încredere. la o astfel de declarație m-am speriat și m-am ascuns. eu cred că nu prea am. deficiențe. am concluzionat că termoreglarea e un proces străin corpului meu sau cel puțin neînțeles. neuroni insensibili, ce să le faci? echilibru-mi există doar în cap, ca țel prăfuit. am nevoie de-o busolă, că direcția mi-o aflu singură. tot spre sud. de-mâine, cum altfel? stăteam bosumflată, cândva, că mie nu-mi dă nimeni sfaturi. cred că știau ei ceva despre mine, cumva, înaintea mea.

Leave a Reply

