ziua 21 a primei luni, an de grație 2014

ziua 21 a primei luni, an de grație 2014. e ciudat cum conștientizez acest 14 din coadă. în 21 de zile am văzut 15 filme, am ascultat 3 albume cap-coada, am citit 0 cărți (din 4 începute), am străbătut aproximativ 1850 km, am lucrat undeva spre 0 (încă-s într-un fel de vacanță după vacanță și agitația de după vacanță), m-am mutat (încă) 1 dată, m-am petrecut prin 5 orașe, m-am îndrăgostit de 1 melodie. am înțeles și eu ce înseamnă când spui că lucrurile se întâmplă când nu-ți faci planuri.

Leave a Reply

