câteodată

câteodată te simt, câteodată mi-e frică de tine

câteodată te pierd şi atunci cel mai mult mi-e ruşine

câteodată te am şi apoi mă silesc să te uit cât mai iute

câteodată te ştiu şi dorul de fugă

atunci se ascute.

mi-e frică să pierd ce nici n-am avut

mi-e frică să uit ce nici n-am ştiut

mi-e frică de noi, de nori de lumină

şi de tot ce va… de tot ce va să vină.

Proiectul Tivodar – Frica

e cu dor de oameni frumoşi cu chitări. e cu dor de stat într-un scaun pluşat. într-o sală călduroasă. şi-ascultat. e cu dor de emoţie, cu lacrimi înnodate în barbă. e cu dor de suflet dezbrăcat şi măşti lăsate în fumoar.

Leave a Reply

