răsăritul de mâine

  • colivie19 ore şi-o paletă completă de simţiri.
  • tu, formă lutoasă, complet ignorată. mă trezesc şi mă culc cu zgomote-n interior. mânânc cafele mari şi beau apă la halbă.
  • pierd o zi cu două documente word şi pierd din mine parcă un pic mai mult.
  • simt o furie dulce, ca mierea de albine. răsărit nevăzut, un pic simţit.
  • concret ce îmi oxidează furia şi o face amară. amar de calm şi-n brazde line.
  • mi-aş aduna bucuriile şi tristeţile, şi mi-e că-mi dă un zero. abandonez calcule şi fug cu nimicul. nimicul e generos. e mai mult decât tot. e tot aerul ce ne înconjoară.
  • prinde-mă în colivie. şi-am murit.
Leave a Reply

