Filmele lunii august

big weedingThe Big Wedding (2013)

Distribuţie de actori frumoşi şi dragi, film fără poveste, fără substrat, Bun doar de clătit ochii. Şi tipa aia, Nuria, sora mirelui sau ce o fi fost ea, abia de are joc actoricesc de Mireasă pentru fiul meu sau oricare emisiune din asta, dubioasă, nu ştiu ce naiba caută în filmul ăsta, care oricum nu-i o capodoperă, dar scopul final era să placă publicului. Mno, draga Ana Ayora, sper să nu mai fiu nevoită să-ţi văd mutra în alt film, vreodată!

20122012 (2009)

Să spun sincer că a trebuit să caut filmul pe Imdb, ca să-mi amintesc cât de cât acţiunea şi feţele actorilor? Nu, filmul e nu atât de prost, că l-aş fi ţinut minte mai uşor, dar se pare că nu m-a impresionat prea tare în nicio direcţie. E povestea lui Noe, varianta actualizată. Ah, nah că mi-am amintit că apare Woody Harrelson pe acolo şi că mi-a plăcut tare de el. Şi că fosta soţie a salvatorului e cretină, da’ cretină! Măh, e al doilea film în care văd aceeaşi scenă de rahat. Un el şi o ea, cuplu. Fericiţi. Or ba. Dar asta nu contează. Şi apoi el crapă. Subit. Şi ea sare în braţele altuia fix în secunda 2. Băăă femeie, şi cu ăla de-o crăpat, pe care cică îl iubeşti sau l-ai iubit sau inorogi pe câmpii, cum rămâne? Adicălea suferă şi tu puţin, varsă o lacrimă, cerşeşte o îmbrăţişare, nu sări imediat pe următorul.

epicEpic (2013)

Iii, dacă cineva încă nu şi-a dat seama, eu îs îndrăgostită de animaţii drăgălaşe. Şi asta e o animaţie drăgălaşa foc, chiar daca am tot auzit prin juru-mi că “nu-i cine ştie ce de capul ei”. Măh, eu m-am bucurat urmărind filmul ăsta şi m-am simţit copiluţ fericit, privind în lumea aia a oamenilor micuţi care încercau să salveze pădurea.

the great gatsbyThe Great Gatsby (2013)

Şi cât am aşteptat filmul ăsta! Recunosc ruşinată că nu am citit cartea, dar voi recupera. Filmul e foarte vizual şi colorat, viu, cadrele sunt superbe, costumaţiile la fel! Mi-a plăcut tare de tot şi soundtrack-ul, pe care-l tot ascultasem înainte de a vedea filmul, dar m-am simţit puţin dezamăgită că unele pasaje muzicale nu au fost folosite aşa cum mi-aş fi imaginat eu că ar fi picat mai bine, pentru a puncta nişte momente cheie. Ce să spun, finalul, despre care citisem şi eram conştientă că nu va fi unul fericit, m-a lăsat în lacrimi şiroind neîncetat pe obraji. Şi nici măcar nu se vrea a fi emoţionant – filmul adică – da’ nah, io mi-s extrem de sensibilă 5 zile din lună, şi probabil s-a nimerit să-l văd într-una din ele. PS. Daisy, ohh Daisy, te-aş tăia bucăţi şi te-aş da la câini.

the heatThe Heat (2013)

Se ia una bucată de Sandra Bullock şi o Mellisă McCarthy (tipa aia plinuţă care bucătărea non-stop în Fetele Gilmore) şi se pune de-un film cu poliţiste. Filmul e semi-reta-amuzanto-de-categoria-a-doua. Nici nu aveam aşteptări prea mari, numai că actriţa asta, Mellisa, pe cât de simpatică îmi părea în serialul menţionat mai devreme, pe atât de antipatică mi se părea pe măsură ce se scurgea timpul, vizionând fabulosul film. Meh, şi cum se pare că sunt uşor masochistă…

identity thiefIdentity Thief (2013)

Următorul film ales întru vizionare a fost tăt unul în care Mellisa are rol principal. Meh, nu-i nimic de spus despre filmul ăsta, doar că femeia ce stă acasă şi are grijă de copii îi tăt aia din filmul 2012. Şi dacă se poate, pe viitor o să încerc să sar filmele în care apare actriţa asta. 😦

the helpThe Help (2011)

Emma Stone, după cum am mai spus, e una dintre tinerele actriţe care chiar îmi place. Filmul este plăcut, amuzant, chiar dacă subiectul filmului e destul de serios. Mi-a plăcut un personaj, în mod special, Celia Foote şi nu am putut să nu remarc în distribuţie doi actori din True Blood – Lafayette şi Sarah, Sarah având şi aici rol de nesuferită.

the lucky oneThe Lucky One (2012)

Pe actrita o ştiam dintr-un serial cu asistente (Mercy) şi pot să spun că-mi e într-un fel simpatică, chiar dacă are trei expresii. În total. El – drăguţ şi el, a crescut frumos actoraşul ăsta, în formă de dulăpior. O poveste simpatică, potrivită pentru sâmbătă la prânz. Mă aşteptam la un moment dat ca el să-şi încordeze puţin muşchii şi să ne arate nişte tehnici de luptă dobândite în razboi, dar n-a fost să fie. Next time.

hachi a dog's taleHachi: A Dog’s Tale (2009)

Mă, am plâns. Şi m-am oprit. Şi apoi am mai plâns un picuţ. Filmul este emoţionant, bazat fiind pe fapte reale. Este despre dragoste necondiţionată, loialitate, ataşament, bucurie. Despre durerea pierderii, sentimentul de goliciune şi nefericire. Da, toate la un loc.

now you see meNow You See Me (2013)

Film uşurel, dar simpatic. Mi-a plăcut distribuţia, povestea şi efectele speciale. E cam previzibil, dar asta nu mi-a stricat starea. Nah, eu una n-am probleme dacă ştiu de înainte subiectul sau finalul filmului. Scena în care intră gagica într-un balon de săpun m-a lăsat cu gura căscată. 😀

movie 43Movie 43 (2013)

Cel mai cretin film. Si nu o spun asa, complet in sensul rau al cuvantului. Ceea ce e ciudat. 😆 Filmul prezintă o serie de scene(te), care nu au nicio legătură una cu alta, în afara faptului că-s prezentate în aceeaşi poveste cadru. Mie mi-au scăpat pe puţin 20 de WTF-uri, de-a lungul filmului.

Leave a Reply

