In a moment

in_a_momentDimineaţă. Alternez cafeaua cu ceaiul. Sau vin aşa, pe rând. Iau micul dejun al puştilor de 12 ani şi încerc să găsesc formula magică a cerealelor nici prea prea, nici foarte foarte. Mă spăl pe faţă în serii şi am reţea de drumuri sângerii în ochi. Fac liste cu liniuţe albastre, pe care le tai apoi cu mov. Am pixuri mişto. Cele mai mişto. Văd filme puţine şi lista de văzut se lungeşte pe zi ce trece. Am reperat o carte din bibliotecă şi după 3 zile am reuşit să o desprind de suratele ei. Acum o împopoţonez cu post-it-uri subţiri. Bine-am revenit la citit. M-am îndrăgostit iremediabil de o pereche de căşti, o jachetă roşie şi-o geacă mult prea mare. M-am lecuit de gătitul obsesiv-compulsiv. Răzbelul hainelor a durat o săptămână. Mormanul de senzaţii, idei şi revelaţii stă liniştit sub forfota prezentului.

Leave a Reply

