Home? Home.

Am regăsit locul ăsta pe care l-am lăsat pe jumate mort, gri, trist, amorţit şi aproape făr’ de oameni forfotind a drame, a oameni mai vechi sau mai noi, mai dragi sau mai putin dragi, dar tot dragi, cum s-ar spune. Explozii de emoţii, furtuni, lacrimi în taină, lacrimi la concerte, scrâşnit din dinţi, acreala-mi caracteristică pe termen scurt şi foarte scurt. Mi-am plâns dorul scurt şi-n câmp deschis cântând la unison cu sute de suflete că nu pot trăi fără tineBa pot, da-i rău tare. Mi-e ciudă că încă mi-s mărul discordiei în întâmplări ce nu mă privesc. Mi-e puţin aiurea să plac încă oameni care nu mă plac. Profit de pelerina invizibilă, care-mi eşti, chiar fără să ştii.

2 thoughts on “Home? Home.

Leave a Reply

