Enter title here

Îmi e ciudă de mor când las timpul să treacă pe lângă mine, crezând, sperând că o să facă doar un mic ocol şi apoi se va întoarce la mine spăşit, dând din coadă. Şi mă ia cu fierbânţeală şi agitaţie şi eventual cu dureri de cap, de-mi vine să rup lumea în două, dar lumea stă liniştită şi îşi vede de-ale ei. Simt cum lucrez împotriva mea. Şi nu-mi place de mine aşa.

Ieri a fost cu dureri şi stări de bine. A fost ciudat şi cu zâmbete. A fost şi-un pic trist, că altfel n-ar mai fi povestea mea. Ieri am promis, fără să-mi dau seama. Şi am realizat fix când era să o comit a doua oară. Mno. A fost haios.

Mă simt conectată şi deconectată, în acelaşi timp. Simt iţe invizibile şi prietenoase şi totuşi parcă plutesc nesusţinută, ne-nimic. Când o să mă dezobişnuiesc oare să mă zbat între extreme? Când o să-mi dau seama că echilibrul pe care-l caut e acolo, şi aş putea să-l prind de urechi doar dacă m-aş linişti o secundă şi-aş trage aer în piept şi-aş repira… liniştit, egal.

One thought on “Enter title here

Leave a Reply

