August. Tocăniţă de gânduri.

După 13 ore scurse pe ceas, mi-am dat şi eu seama că… e august. E august şi eu mă simt încă prinsă între o primăvară prelungită şi-o toamnă mult prea prezentă. Pentru a mia oară am senzaţia că îmi fug gândurile mult prea repede prin cap şi că fuga asta mă paralizează fizic.

Uit des cine sunt, probabil ăsta-i şi motivul pentru care nu cred că ştiu să vorbesc despre mine. Melodia asta e mereu aici, să-mi amintească. De fiecare dată mă găsesc în starea primelor secunde şi mă las purtată, ascultând-o, către mine. Nu ştiu ce o să fac când nu o să mă mai regăsesc.

Minciuna nu doare, ci aflarea adevărului prea târziu. De asta şi pentru că sunt o tipă comodă, prefer să nu mint. Livrez adevăruri în timp util sau aşa-mi place mie să cred. Se prea poate că-i una din puţinele ocazii în care sunt punctuală. Dacă se întâmplă să mint, de obicei o fac prin omisiune.

Gagicile nu mă plac. De obicei. Probabil simt ele ceea ce au am aflat prea târziu, dintr-un horoscop cretin. De fapt, nici eu, dacă m-aş întâlni pe mine, nu cred că m-aş plăcea prea tare. Şi simt că am mai spus-o, cândva.

Am adăugat “de obicei”-ul ăla mai târziu. Pentru ca deşi nu-mi place să generalizez, să etichetez sau să trag concluzii din ăstea cretine, după 2-3 experienţe şi să spun că aşa funcţionează lumea, mă surprind că le fac pe toate trei, câteodată chiar în acelaşi timp.

Sunt multitasking.

Scrisorile care nu-şi găsesc destinatarii îs menite să se transforme în frustrări. Ăsta-i motivul pentru care vreau o bufniţă.

2 thoughts on “August. Tocăniţă de gânduri.

Leave a Reply

