Luni?

dimineata

M-am trezit in mijlocul zilei cu mine, inca sorbind din prima cafea.

Luni.

Exterior lenes si interior zvapaiat.

Cafeaua care danseaza pe dinauntru.

Nevoie de refill.

Am prins tepi.

Nu cunosc cauza.

Unde mai pui ca mi s-a defectat si sistemul de empatie.

Ori nu mai pot sa inteleg unele aspecte,

ori le inteleg prea bine si ma enervez.

Ma sperie oamenii care mint alti oameni.

Ma enerveaza oamenii care se mint pe sine.

Si cum nu-mi plac oamenii enervati,

nu-mi prea place nici de mine,

de la un timp.

2 thoughts on “Luni?

Leave a Reply

