relativitatea îmi dă un straniu sentiment de siguranţă. caracterul permanent e cel care îmi dă fiori reci pe şira spinării. știu că un lucru sau o activitate care-mi place acum, după 6 luni nu-mi va mai plăcea, ba chiar îmi va da senzaţia de sufocare şi insuportabilitate. am nevoie de un mic element de noutate introdus periodic şi de (senzaţia de) evoluţie în activitate. îmi displace să conştientizez că bat pasul pe loc. și când conştientizez, într-un  straniu act de compensaţie, încep să fac salturi. îmi doresc să învăţ să fac paşi mici şi constanţi. probabil asta va fi provocarea vieţii mele. găsirea unui echilibru. împăcarea cu o anumită monotonie a lucrurilor de zi cu zi, împletite cu mici escapade. și când mă gândesc că voiam să scriu despre alt subiect. despre simţire, rămas bun şi dor. în alt capitol.

Leave a Reply

