Time to let go

AB10642

Am scris textul ascultând melodia aceasta.

Vine o vreme când strângi atâta moloz în jurul tău – mărunţişuri prin buzunare, sentimente pitite bine în colţuri de inimă, frustrări transformate în încordări ale muşchilor, mult prea multe bonuri fiscale în portofel şi lista poate continua – încât trebuie să te apuci de curăţenie. Şi curăţenia asta înseamnă conştientizare şi acceptare şi apoi măsurare. Alegi cu ce rămâi şi ce arunci. Şi de obicei ajungi să sortezi şi să sortezi şi să nu te înduri să te desparţi de unele lucruri. Intervine aici ataşamentul. Eu am lucruri din copilărie de care nu mă pot despărţi, cu toate că sunt conştientă că nu-mi folosesc la nimic şi-n majoritatea timpului nici nu ţin minte să le am. Dar şi atunci când dau de ele… mi se derulează prin faţa ochilor atâtea amintiri…

Ştii, eu nu sunt genul de om care să renunţe la ceva. Sau la cineva. Dar vine uneori vremea curăţeniei… It’s time to let go.

Leave a Reply

