Pe buline #1

  • cafeaîmi e dor de cafea. şi de ceai. de cafea şi ceai, în aceeaşi zi. am câteva zile de când beau doar apă chioară. de mâine sper să-mi reiau rutina de dimineaţă;
  • sâmbătă am văzut Django Unchained şi mi-am impus să iau o pauză de la vizionat filme. după un film marca Tarantino, oricare altul tinde să devină prost, prin comparaţie;
  • melodia potrivită, ascultată într-un moment nepotrivit poate să-ţi dea putere să treci peste zi;
  • aştept zilele călduţe, pentru plimbare;
  • şi mai aştept 1 martie, pentru a asculta Vivaldi cu inima deschisă şi zâmbet larg.
4 thoughts on “Pe buline #1

Leave a Reply

