Low battery

nervimi s-au terminat bateriile. pâlpâi şi fac gălăgie, urlu a reîncărcare. mă agăţ de câte o melodie, pe care o ascult obsesiv şi sper să mă ţină pe linia de plutire. mă plictisesc, mă enervez, bat din picior şi mânânc E-uri cu linguriţa. n-am băut ceai de 3 zile şi ăsta nu poate fi decât un semn rău. după uber insomnia botezată fără pic de inspiraţie fantoma-anului-trecut, am dormit neîntrerupt mai bine de 12 ore. am chef de-o cafea. cu lapte, neapărat. îmi e dor de oameni şi de-o viaţă socială. sunt acră şi ciufută şi încerc să nu arăt că sunt acră şi ciufută. nu-mi iese tot timpul. mă surprind din când în când scuipând venin şi mă întreb de unde atâta răutate în mine.

mă, eu nu sunt zen din fabrică. atunci când se lasă cu unicorni şi cu-curcubee e surprinzător şi pentru mine. şi probabil în şi prin super buna mea dispoziţie reuşesc să scot din sărite şi cel mai calm om de pe pământ. na, scuzele mele, dacă se întâmplă. nu o fac cu intenţie. nu defilez niciodată cu fericirea mea la subraţ ca să arăt altora ce viaţă tristă şi plictisitoare au.

îmi e dor de mine zen, asta-i cert. îmi e dor de cel ce mă face să fiu zen. tare de tot. pentru că nici toate gagicile* din lume nu mai au vreun efect notabil acum.

* super-playlistu’ meu de pe youtube, plin ochi de melodii faine, cântate de gagici una şi una

One thought on “Low battery

Leave a Reply

